trött som en gnu

Tjingtjong luftbalong! Idag har jag haft matteprov.. gick åt pipsvängen...nä blev godkänd ialllafall om inte allt gått helt snett. Får väl vara nöjd med det eftersom jag låg sex veckor efter alla andra! Men var vansinnig när jag gick där ifrån iallafall haha. Jag vill ha MVG, får bli till nästa prov.Sitter och spnar lite utbildningar till våren. Ska läsa upp matte c också men funderar på att gå en litteraturkurs på högskolan vid sidan av. KUL=) Får se...
Kollar ni på Idol föresten??? Fasen vad grym hon jazz-tjejen var i dagens program, hoppas att hon går vidare. Annars så tycker jag att hon halv-finnen är grym som gick vidare i förra programmet!
Nu ska jag kolla på första programet av Kenza&Tyra Show
KRAMAR
Föresten i morgonbitti ska jag och David träna sen så ska jag åka till Gabbi och träffa hennes systers supersöta dotter Nea, mysigt. Sen ska jag ha skooooj, hela kvällen lång yeezzz. Köpte ett par skitsnygga skinntights och en svart kofta idag!
Kram igen

Kommentarer
Postat av: Denka

Hörre du Emilie! Jag saknar dig enormt på salongen!

Är där varje Onsdag nu, men känns lite tomt utan dig.

Kram

2010-09-30 @ 22:28:30
URL: http://denka.blogg.se/
Postat av: Emilie

Vad du är söt=) Vad roligt att höra att du är tillbaka på salongen! Saknar er jättemycket och salongen!! Kram och hoppas det går bra för dig, lycka till=)

2010-09-30 @ 23:15:10
URL: http://esmy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0