Ingen bra dag idag

Känner mig sjuk=( Ont i magen och huvudet..har hållit på från och till i över en vecka. Bläää, tog febern precis men den visade ju såklart ingenting. Man kan aldrig få en naturlig förklaring, lite feber eller så. Då börjar man ju undra om man inbillar sig tillslut eller om man typ borde vara ute i skogen och gå för att må bättre. Usch vad jag mår illa... kan inte få mig att äta frukost just nu. Åhh typiskt. Jag gick ju i och för sig och trodde att jag inbillade mig tillslut när jag hade ont i knät ena dagen, ryggen andra, axlarna tredje, fötterna fjärde och händerna femte dagen. Men då slutade det ju med att man hade Reumatism. Kanske är sjukdomen eller dom j*vla tabletterna som spökar. Om ni vill veta så HATAR jag nämligen att ta tabletter, ibland får jag nästan panik. Men självklart tar jag dom för att må bättre, men när man bränner sig lättare i solen för det kan bli en kemisk reaktion mellan hud och sol då börjar man ju undra vad det är man stoppar i sig... Undra hur länge inhållet i en tablett finns kvar i kroppen från att du har tagit den... Någon som vet??
Så här känner jag mig idag
Svart/Vit och otroligt trött och ja jag vet inte...

Kommentarer
Postat av: Jossan

Känner precis samma me tabletterna:-S har tröttnat på att vara trött o illamående dagen efter:-( igår sov jag två gånger på dan orkade inte hålla upp ögonen, men brukar försöka tänka så här då, tänk vad bra jag ändå har de, jag menar innan va jag hel förlamad o kunde inte för duscha själv, och idag jobbar jag faktiskt! En får försöka se de ljusa ändå! Hoppas du kryar på dig gumman;-)

2010-10-06 @ 22:20:00
Postat av: Emilie

Tack för du kommenterar, så härligt att få respons från någon som vet=) Det är svårt för andra att förstå ibland...massa kram till dig =)

2010-10-17 @ 22:30:04
URL: http://esmy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0