Min helg

Blev inga bilder igår för klockan blev för mycket och jag var alldeles för trött! Har varit fullrulle hela helgen om man säger så=)
Men nu så!
Söta Hanna hade födelsedagsmiddag på Vasa Viktoria i fredags:) Megamys! Och sen dansade vi loss på Push.
Galet=)
En glad David och en glad Jonna=) Alla samlades vi på Push.
=)=)=)
Todelo - kvinnan från halvåtta hos mig stod i baren och skrek också hihi. En riktigt kalackaskväll.. vågar inte lägga upp resten av bilderna hahahaha.
Var hemma och gick och la oss vid 05.00, vaknade klockan 08.45 och kände att jag fortfarande var lite yr, bara att gå och lägga sig igen hehe. På lördag eftermiddag åkte vi till Alingsås och på vägen stannade vi och kollade in den nya klädaffären i Nääs bomullsfabriker. Där fanns ett riktigt bra utbud på typ alla märken man vill ha, kläder skor, väskor och riktigt bra service. Riktigt nice. Tyvärr lite dyrt för mig just nu men var kul att kolla=)=)
(Gabbi du skulle blivit helt galen och velat köpa allt om du hade varit där haha.)
Efter att vi kollat kläder åkte vi hem till mamma och gjorde oss i ordning inför kvällen.
Jag busade mest med katterna och deras 1000 leksaker. Mina bebisar.
Hitta lilla busen.
Senare på kvällen drog jag på avskedsmiddag för Tessan på Amvrosia (grekisk restaurang). Myspys men alla var typ trötta och bakis hehe. Jag och Tessan åt musslor som var så torra så det är ett under att jag inte är magsjuk. Kändes som dom var kokta för några veckor sen. Brukar vara jättegod mat där men inte denna gången. Skrattade flera gånger så jag grät typ, haha blir alltid så med Tessan och alla våra gamla jobb-minnen hihi. Kommer sakna Taijan nu när hon flyttar till skogarna i Norrland;)
Lotta och Susanne=)
Efter middagen gick jag vidare till Johan och Moa som hade fest! Temat var att man skulle se ut som man gjorde på klassfotot i 1:an (När man var 6 år) hehe. Roligt, hann inte klä ut mig efter restaurangen men var kul att se dom andra=) Har ingen aning om varför jag inte tog några kort på festen..men var riktigt trött:p Vi hade gör skoj iallafall och lekte "Thumper" och lite andra lekar, det älskar jag, grymt skoj! Jag och Johan stod också på varsin stol och gjorde "affrodansen", vilket betyder att man kastar en affroperuk till varandra och ska sätta peruken på olika kroppsdelar så att det ser ut som ens hår... ja ni fattar hehe.. slutade med örhår och benhår sen kom vi inte på mer. Undra var man får sina ideèr ifrån ibland. Haha.
Jag och David traskade hem vid 2.00 tiden (tror jag) och somnade som två små grisar i min gosiga säng som jag har i mitt gamla rum hos mamma. Världens mjukaste säng=)
Igår, Söndag var det namngivelsefest för lilla Nelli. Victoria och Christers dotter. Så mysigt, massa små söta barn som skuttade runt överallt och trevliga föräldrar=)=)
Ni är så vackra ihop=)=) Och Nelli den sötaste lilla prinsessan=)
Det vankades tipspromenad. Frågorna handlade om Nelli=)=) Emelie, Isak, lilla Havanna och jag gick tipspromenaden ihop och fick flest poäng av allihopa. Då frågade dom oss om vi ville bli faddrar till lilla Nelli. Såklart vi ville=)=) helt underbart ju, jag och Emelie blev så rörda så vi nästan började gråta haha=) Jag är fadder till en prinsessa, åh gud vad mysigt=)
Jättetrevligt kalas!! Sen på kvällen tog jag tåget hem till Mölndal och tog det väldigt lugnt, kollade på tv och sov!
Idag är det nya tag, har varit i skolan en sväng, tränat och nu ska jag hoppa in i duschen och sen gå och handla saffran. Vi ska ha gäster ikväll, Davids bror och flickvän och lilla bebis Amelie kommer på middag=) Tänkte bjuda på fiskgratäng med saffransås och Duschessemos. Får se hur det går att tillaga detta...hm... har aldrig gjort det förut haha. Men det ska nog gå bra:S
KRAMAR hörs i kväll!

Kommentarer
Postat av: emelie k

Heej emilie! :) jättekul att lära känna dig lite senast tycker vi! och jaa..verkligen så rörd blev man:) jättefina bilder! Bra att du sparade på fuckyou bilden.hahah=) hoppas allt är bra!? ;) //emelie med familjen!

2010-10-05 @ 12:11:36
Postat av: Emilie

haha ja jag sparade lite på den, visste inte om jag fick lägga upp bilder på er=)=) Bra med mig förutom migrän typ:S:S allt bra med er? Jättekul att träffa er=) Kramkram

2010-10-05 @ 22:04:05
URL: http://esmy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0