John Myer - Free fallin

Hur bra är inte den här låten???? Lyssnade på den hemma hos Gabbi igår. Helt sjukt bra.....ryser;)

 

 

Sitter och äter lite frukost..

Vanlijyoghurt med skivad banan i, super gott!

 

Sitter och myser till den här låten, känner mig lycklig idag. Idag kan vara början på något nytt, något stort=) Mitt nya liv.

Bara för att bitar inte inte faller på plats just nu så ska jag fasen med försöka klistra ihop dom igen.

Jag sitter med datorn framför fönstret, i lägenhetshuset mitt emot står det en tant med vitt hår på översta balkongen. Det är nerrullat i varenda fönster bakom henne och på balkongen står endast en rostig tvättställning. Jag undrar vad hon tänker på, om hon är lycklig, om hon har barn, vänner, jag undrar om hon egentligen lever.

Så här håller jag på, tänker, funderar, fantiserar jag tycker alltid synd om människor som jag inte ens vet något om. Tanten kanske är tillfreds där på sin balkong, hängandes över räcket med ansiktet vänt mot solen. Hon kanske är lycklig. Jag vet inte, jag tycker bara att hon ser så ensam ut. Med sitt vita hår på den kala balkongen. Det är nästan så jag vill öppna fönstret ropa Hej, fråga hur hon mår, säga att det är vackert väder och sedan skrika att livet är underbart.

 

För det är det ju? Livet alltså, det är underbart. Jag är iallfall så lyckligt lottad så jag har ingen anledning till att inte leva ett fantastiskt liv. Det enda det är fel på i mitt liv det är mig själv, min själ och mitt hjärta. Jag oroar mig, stressar, deppar tycker alltid att gräset är grönare på andra sidan. Jag måste sluta med det. IDAG. NU. Jag vill inte vänta en sekund till. Jag straffar endast mig själv genom att deppa, jag har vetat det hela tiden. Det är endast jag som bestämer om mina problem ska vara stora eller små. Det är ingen annan människa som kommer lösa alla problem för mig eller uppfylla mina drömmar om inte jag tar tag i dom först. Så är det.

 

Jag är ju vuxen nu.

 

 

 

EN SUPERROLIG STUND I MITT LIV. VI ÅKER MINITAXI I MAROCCO MED ARABISK MUSIK PÅ HÖGSTA VOLYM VI HAR INGEN ANING OM VAR VI ÄR NÅGONSTAN, TAXICHAFFÖREN FÖRSTÅR INTE VAD VI SÄGER, HAN BARA KÖR.  CATCH THE MOMENT!


Kommentarer
Postat av: Gaab

Sjukt skönt att vi tränade igår! Fick helt plötsligt energi till allt! :)

jag känner samma sak, solen skiner..

Kööööörr baaarraa!! :)

2010-10-15 @ 12:26:31
Postat av: Emilie

Du e ju bara för underbar=)=)=)=)=) PUUUUUUUUSSSS

2010-10-15 @ 12:57:38
URL: http://esmy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0