Louis Theroux

  • Sitter och kollar på 9:an. Louis Theroux, en prisbelönt journalist från England som är i Lagos och kollar boendebristen, gängbildningarna och kriminaliteten. Programmen med honom är helt galna, fattar verkligen inte hur han vågar besöka vissa platser och vara med och filma under fruktansvärt riskabla omständigheter med gängbråk, vapen m.m m.m Blir riktigt imponerad. Han riskerar sitt liv för att spela in dessa program. Inte undra på att han är prisbelönad. Han tar oss till de platser vi annars aldrig hade fått se. Det hade varit min dröm att göra exakt samma sak som honom om det inte hade varit för att jag är för feg och alldeles för rädd.
Men kan verkligen rekommendera att kika på hans program, väldigt intressanta.
åhhh hade skrivit massa mer men nätverket krånglade och allt försvann, bara hälften sparades. Typist, men nu är jag för nenetrött för att skriva något mer. Kramkram ZZZZZzzzZZZZzzzzzzzz

Kommentarer
Postat av: emelie

ÅH! min och isacs ÄLSKLING! :) vi älskar honom. han är så störtskön och äkta! en fröjd att se på hans program! Kul att du också gillar :)

2010-10-13 @ 22:55:50
URL: http://mlik.devote.se
Postat av: Emilie

Han är grym=) Roligt att du kommenterar=) Kram

2010-10-15 @ 13:21:14
URL: http://esmy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0