Då fortsätter vi..

OBS OBS OBS Please forgive me, i lied... i didn`t eat ryskcaviar i ate stenbitsrom....big differens!! But still... VERYVERY GOOD!!!
Look at this beautiful meal... like in a resturant! Yummi!!
Tack Dejvid för en fantastisk middag!!
Så.. nu går vi bakåt i tiden igen till LÖRDAG!! Datararatathaaaaa...
Jag vaknade på morgonen och var som i en liten bubbla....bakisbubblan, fysjutton. Gabbi och David lika så. Jag och David ställde in Halloweenfester och allting.. men ändå så lyckades vi på något sett hamna på UNIVERSEUM... haha =)=)
Vi började med att gå in i en glasbur där man kunde trycka på dom här roliga knapparna.... det var iskallt i buren å så kunde man välja om man ville stå i typ kuling eller tromb eller vad sjutton det stod... hehe... här under har ni resultatet... mycket skoj=)
Så här ser jag ut är det är minusgrader och storm!
Här var det nog en liten kuling... jag riktigt njuter.....hehe
Jag går på "barnbron" över firrarna. Den höll =)=) Dom borde förstå att vuxna också gillar att gå över hängbroar, mycket roligare än att gå på marken ju =)
Jag och David skulle ta ett romantiskt kort på oss framför akvarieväggen med hajarna å massa coola firrar..... inte riktigt nöjd.................... hahahahaha
En röd galen fågel med världens längsta näbb.... den flög åt alla håll. Blev överlycklig när vi skulle gå in i universeums "djungel" för det stod att det var lösa apor där inne... var väl en miniapa på 500kvm.. längst upp i taket...buuuuuuuuuuuu.. jag trodde typ jag skulle få klappa;) Dåligt!
Sen testade vi så att våra hjärnor fungerade som dom skulle och massa andra expriment.. JAg ville rida på en stor häst som guppade där inne, men där gick gränsen tyckte David... jag fick inte ta ifrån barnen deras tid på hästen. Såg skitkul ut ju........fusk.
Efter Universeum åkte vi hem och åt kycklingsallad och sen chips och dipp... Klockan 23.00 låg vi och sov i varsin ända av soffan.. hihi... iallfall jag! GÖTT!
SÖNDAG!!
Upp som nya människor, pigga och fräscha. Jag klippte David sen drog vi till SPORTLIFE och tränade sen vidare till Alingsås på middag=)=) Megamys!! Vi var hemma hos pappa och Monica allihopa, Tobbe, Maria, Kamilla, Johan å så vi då. Monica hade lagat en fantastisk choklad och chili gryta med rödvin och till det hasselbackspotatis eller ris och en stor sallad! Till efterrätt blev det caramellglass och sen lakritskaka med citrongrädde! Vi stannade där nästan hela dagen=)
Så här såg jag ut...
Jag och min bror=)
Senare på kvällen så åkte vi förbi morfars grav och tände ett ljus. Saknar honom så otroligt mycket men det känns fortfarande som han lever för mig. Han kommer föralltid finnas i mitt minne.
Slut på helgen! Vi hörs sen i kväll! Då kommer mamma hit och ska få lite slingor. Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lagom blandning av text och bilder. Bra skrivet, humor och inlevelse. Kan det vara en liten författare på g? Kram papi

2010-11-02 @ 15:12:34
Postat av: Emilie

Tackar;);) HAr du kollat på klippet "Hejarklacken" längre ner på sidan? hahahha sjukt kul tycker jag!

2010-11-02 @ 20:21:55
URL: http://esmy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0