Vilken skön morgon

Hej!! Efter att ha traskat ner till våran lilla "torgaffär" och handlat lite frukost så tillagade jag min första bantningsmåltid.

Frukost: 1 ägg, 4 "skivor" bacon och en halv tomat. Allt ihop stekt såklart.

Känns helt sjukt att man ska gå ner i vikt på att äta ägg och bacon till frukost.... men vi får väl vänta och se=) Tänk om jag sitter här om en månad tio kilo tyngre och beklagar mig haha.

 

Tänkte att jag skulle ta och summera helgen med lite bilder.... here we go!

 

Kalas hos Kamilla och Johan. Johan 28 år hipphipp hurra. Innuti denna fantastiska kreation så gömde det sig en hängmatta. En sådan hade jag velat ha på min terrass just nu. Gud vad gött att ligga och gunga. Men iallafall så var det ett jättetrevligt kalas och Kamilla hade gjort en jättegod kycklingsallad och polly-daim tårta.

Annelinn fyllde 25 år och bjöd på grillfest =) Grattis!!!! Vi firade uppe på Enehagenhill!!

 

Annelinns två killar stod och välkomnade i entrèn. Hihi.

 

Tipspromenad och tävling. Jag tävlar om att gissa rätt låt.. jag räckte upp handen som en galning men förlorade ändå... typiskt!! =)

 

Johan var glad som vanligt!! Tjohoooooooooo!

Mary öppnade sig helt inför oss och höll ett väldigt fint tal till sin bestfriens så vi blev tårögda allihopa!!!

Vi avslutade kvällen på hotellet, jag gick hem ganska tidigt för jag var så trött men hann ta lite roliga pics innan. Alltså jag dör av skratt när jag ser dom här bilderna... hahahaha ni får ringa min mobil om ni vill döda mig (mary?) haha la iallafall inte upp dom i full storlek!!!!

Igår så var det ju den härliga studentbalen i Alingsås! Jag gjorde i ordning Lisa i håret och hon blev så fin!! =)

På eftermiddagen så var jag mamma och mormor på morsdagmiddag!! Grattis mamma!! Så mysigt! Vi var på en grekisk restaurang (kommer inte ihåg vad den heter).

Jag och mormor åt oxfilè med klyftpotatis och tryffelsky. Mums.

Till efterrätt åt vi Baklava med vaniljglass... jag var så mätt efteråt så jag önskade att jag aldrig mer skulle äta efterrätt i hela mitt liv. Perfekt att börja banta idag... haha äter iallafall inget socker. (and no alkohol).

 

Nu ska jag lägga ut våran älskade soffa på blocket... någon som är intresserad??

Om ca två veckor så flyttar vi till Strömstad. Ska bli jätteroligt men det känns hemskt att vi ska lämna våran lägenhet. Som tur är så hyr vi bara ut den i andra hand i ett år. Men ändå... min älskade lägenhet!!!!!!!!!!

 

KRAM

 

 


Kommentarer
Postat av: rhonda

snacka om floor filler på hotellet...;)

2010-05-31 @ 14:14:24
Postat av: [email protected]

haha om det var;)

2010-05-31 @ 18:43:11
URL: http://esmy.blogg.se/
Postat av: kamilla

Kan bara meddela att det va underbart att ligga å slappa i hängmattan i eftermiddagssolen! =)

Kul att du gillade maten i lördags! Puss på dig!

2010-05-31 @ 19:01:39
URL: http://kamilla.bloggagratis.se
Postat av: kamilla

Lycka till me bantningen! Klarar jag GI ska la du klara det! Puss igen!

2010-05-31 @ 19:02:35
URL: http://kamilla.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0