Varför inte ta ett till dagboksinlägg

Gillade att färga hår redan på den tiden...

 

18/4 - 99 klockan är 12.30 till 12.39


Hej kära dagbok igår fyllde jag tio år. Jag var hos pappa då vi hade vuxenkalas med dom från Monicas släkt. jag fick kläder och en skateboard och godis och smink och hårband och spännen och en rosa färg som man kan ha i håret och på huden jag färjade hela håret rosa igår. (Jag fick mer saker) Idag ska mamma och mormor och morfar och dom fira mig. Förästen jag måste säga att jag fick en is mint blå färg som man åxå kan färga håret mäd. Jag hör på Bom Bom Bom nu den är skit bra, puss och kram Emilie.


Haha tänk när man var liten, tänk tillbaka till tiden då man verkligen tyckte att Bom,bom,bom var skitbra! DET VAR GÖTTTT




Kommentarer
Postat av: kamilla

Hihi..va roligt att läsa dina tankar från när du va liten! =) Du hade ju ganska bra koll på mig den tiden..då du spionerade på mig..lilla busungen! =)Puss puss!

2010-05-21 @ 07:50:18
URL: http://kamilla.bloggplatsen.se
Postat av: Emilie

hehe ja det står massa söta saker om dig i min dagbok. Att Kamilla är världens bästa storasyster å så =)=)=)

2010-05-21 @ 14:36:57
URL: http://esmy.blogg.se/
Postat av: kamilla

Åhh det låter bra! =)Du va ju världens mysigaste lillasyster! Min egen lilla levande docka! Va kul vi (jag) hade när jag sminkade dig å gjorde frisyrer på dig!

2010-05-22 @ 10:14:53
URL: http://kamilla.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0