laddad för i morgon

I morse så var jag och David och tränade på Sportlife. Så skönt. Träffade Fredrik Brunnhage som satt och pumpade i ett hörn. Jag frågade om jag fick ta ett kort på hans biseps. Men han sa att han "fan inte ville vara med på min blogg". Hm, men han har koll på att jag skaffat blogg iallafall =)

Är helt överlycklig för att det har varit så härligt väder idag, typ ljumma vindar, massor utav fågelkvitter och SOL. Världens bästa vara-ute väder. Började jobba kl 13.00 idag så hann med en liten promenix efter gymmet.

Det var full rulle på salongen idag. Kul =) Robert Götberg kom och hälsade på en liten sväng. Han ville klippa sig idag haha, me hade tyvärr ingen tid. Får ta det en annan dag?? =)

Nä nu ska jag kolla film.

I morgon blir en spännande dag. Ska göra en hemlig grej.

NattiNatti

Kommentarer
Postat av: emy

vadå för hemlis??? tihi

2010-03-28 @ 20:22:56
Postat av: Emilie

haha jadu.. en rolig hemlis, jag skrattade mycket och åt entrecote samtidigt som jag gjorde den hemliga grejen;)

2010-03-28 @ 23:36:02
URL: http://esmy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0