Allt är tråkigt



Jag tror jag är deprimerad

På halvtid...

Så här känner/tänker jag när jag är arg

- Alla i hela världen är dumma i huvudet (med några få undantag)
- Jag gör allting rätt men det blir ändå fel
- Ingen fattar någonting
- Människor jag pratar med har ingen hjärna
- Vägrar äta så att allt bli ännu värre
-Jag lyssnar på ledsam musik
-Undrar vad det ska bli av mitt liv
-Undrar över jordens och människans existens ( tror att vi alla är grundlurade i detta system)
- Någon jävel sitter och skrattar åt mig i himlen
- Låtsaspersoner som jag inte ser vet att jag är ledsen när ingen annan fattar de
- Jag måste dra utomlands
- Och göra vad?
- Det är ingen idè att jag gör någonting
- Ingen bryr sig
- Jag tycker synd om mig själv
- Jag vill be alla människor som förstör mitt liv dra åt helvete (endast 1 person)
-Jag blir arg på mig själv


Nu när jag har skrivit alla dom här punkterna så känner jag mig nästan på bättre humör, pust, skönt.

Jag fyller 21 år i april, är jag "onormal" eller känner ni också så här ibland???


Kommentarer
Postat av: ....

Jag håller verkligen med dig! Det känns nästan pinsamt att erkänna det, för man känner sig snäppet bättre efter att man har skrivit ner det. Men som alla säger och man får intala sig själv, "efter regn kommer solsken!" :) Och dom personerna som tar för mycket energi ska man bara kasta bort och glömma, för dom gör en deprimerad, och så får man ångest för man fattar egentligen inte varför i helvete jag tog en fika med denna jävlen. haha.. Sånt är livet anntar jag, men ja, när ska det ge sig. hehe.. Ha det bra! :D

2010-03-29 @ 21:55:58
Postat av: sinead

haha! älskar detta inlägg.

2010-03-30 @ 21:02:16
URL: http://tjinejdkejn.devote.se
Postat av: Emilie

Tror att vi människor tänker mer likartat än vad man kan tro. Ha det bra du me, o massa kram

2010-03-30 @ 22:39:31
URL: http://esmy.blogg.se/
Postat av: w

du e inte ensam

2010-03-30 @ 23:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0