En dag

Hej!

I morse så var jag och röntgade lungorna på Sahlgrenska. Fick inte veta något mera men skall träffa min läkaren den 8 juni och förhoppningsvis få någon slags diagnos så jag kan börja medicinera.

Efter Sahlgrenska så blev det en lunch på Hard rock cafè. Ceasarsallad utan krutonger och bröd. Föresten så åt jag 1dl filmjölk med krossade linfrön på till frukost. Duktigt va?

Sedan åkte vi och hälsade på Davids storebror och hans fru som precis har fått en liten bebisprinsessa. Så söt, man blir helt sjuk =)=) Har tagit massa söta kort!! =) Åh. Vi åkte med dom en sväng till botaniskaträgården och promenerade och åt en till sallad på eftermiddagen....räk o lax sallad med massa färsk citron + citron vatten.

 

Hardrock!!

Davids bror, Sejal och lilla prinsessan. Visst är dom fina??

Gosigt=)

Fabror Davids knä, letar efter mat?

Bröderna samarbetar;)

Bebisen tog en liten tupplur=)

Titta vilken snygging som poserar framför vackra färger i Botaniska.

 

Nä, nu ska jag fylla i en massa tråkiga papper...fyyybubblan. Vi hörs!

 


Kommentarer
Postat av: kamilla

Duktig du är med dieten gumman!

Va söta ni ser ut med bebben..ni borde skaffa en egen! =) Puss!

2010-06-02 @ 18:58:51
URL: http://kamilla.bloggagratis.se
Postat av: Emilie

hahhaa noooo, det dröjer!! Men ni borde =))=)

2010-06-02 @ 23:44:32
URL: http://esmy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0