Nervös och ledsen

Jag är så nervös för vad läkaren ska säga i morgon.. klockan 11.00 i morgon får jag min dom. Nä men det känns så. Har en undersökning kvar efter läkarbesöket i morgon, Datortomografi bihålor, ansiktsskelett den elfte..annars så får jag reda på alla provsvar i morgon, och förhoppningsvis en diagnos. Shit alltså, håll nu alla tummar i världen att det inte är något allvarligt! Jag har kramp i magen av nervositet. Jag kanske är löjlig men i morgon ska jag faktist få ett besked som handlar om hur jag ska leva resten av mitt liv. Antingen så får jag äta lite piller och leva i stort sett normalt eller så får jag ta ställning till en massa skit som kan drabba min kropp och gör att jag inte kan leva mitt liv hur jag vill.=( Känns väldigt olustigt att inte kunna bestämma över sitt eget liv. Snällasnällasnälla säg att det går bra.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag håller tummarna för dej! Hoppas hoppas att det går så bra som möjligt :) kramar

2010-06-08 @ 12:25:43
Postat av: Anonym

hej vännen!! hoppas läkarbesöket gick bra och att din "dom" inte var allt för tråkig.. bara du hittar rätt medicin så kommer du kunna leva nästan helt normalt, det tar bara ett litet tag att komma dit..! hoppas vi kan ses snart, puss Ida M

2010-06-08 @ 20:16:31
Postat av: Emilie

Tack! Ida jag hör av mig så får vi ses, har varit lite mycket nu bara.. men är du ledig nån dag i veckan?

2010-06-08 @ 23:15:00
URL: http://esmy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0