Natt

Goodbye Alingsås.

Hello Strömstad.

David har varit så gullig och hjälpt mig att sätta upp en stång så jag har kunnat pipma till vårat lilla rum till en walk in closet med dubbelsäng och datahörna vad tycks??? För er som inte vet så bor vi numera på en fritidsgård (p-boende) och jag och David har tilldelats "musikrummet" som är helt ljudisolerat och har tyggolv. Vi trivs! Jag tror att dom andra i personalboendet kommer tycka att jag är helt galen, även om detta inte ser mycket ut för världen kan jag lova er att dom andra rummen ser absolut inte ut så här....nononono en säng och en resväska så är det klart! Nä fy, så kan jag inte leva;)

 

Detta har hänt sen sist...

JAG HAR SYNDAT!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag lovar, jag ville äta något nyttigt men dessvärre så var jag och David svinhungriga och alldeles för sent ute... kl 22.05 gled vi ut på stan och alla köken i hela Strömstad stängde kl 22.00. Överallt fick man bara dricka alkohol och det gjorde folk glatt... not me! Tillslut hittade vi en pizzeria..... och ja det fanns sallader, men dom kostade 199kr...Det tyckte jag var för dyrt för att bli smal;) Davids cola kostade 39kr. I die.

Vi har varit på SydKoster=)

Vi har cyklat tandemcykel...skitläskigt men kul och mysigt! Förutom när vi fick väja för en liten elbil och jag hoppade av i farten och fick stången mellan bena...vilken smärta!! David skrattade typ ihjäl sig för jag studsade på stången.. sen när han såg att jag höll på att avlida så blev han snäll haha.

 

Jag har köpt en ny dator..en liten fin vit Samsung med mobilt bredband!! ÅHH i love it! Köpte den en minut innan affären stängde, tog skitlång tid att fixa med bredbandet å allt vad det var, undra om personalen gillade att jobba lite extra;) Alltid ute i sista sekund!

Nä fy bubblan nu är det dags att sova.. David ligger redan och nanar.. vet inte varför jag fortfarande är uppe har varit trött i 8 timmar.. är nog övertrött. Till alla intresserade kan jag meddela att Emilie Lindholm ännu inte har druckit en enda droppe alkohol i Strömstad. Nej fy har inte alls varit sugen..känns läskigt. Men kanske i morgon då är det ju fredag! Ja det blir nog så.. sov gott allesammans!


Kommentarer
Postat av: Emmy

Vad ska ni göra där uppe/nere (?) :)

2010-06-18 @ 11:11:49
Postat av: Emilie

Min kille ska vara Hovmästare på en restaurang och tjäna massa pengar på alla norrmän;) Jag skulle egentligen också jobbat där men fick ju reda på att jag har ledgångsreumatism för ett tag sen och har mått jättedåligt och är väldigt svag i armar och ledvärk å så. Så det är ett alldeles för tungt jobb för mig just nu. Som tur är lyckades jag få jobb i förbutiken på Coop så jag tjänar lite pengar iallafall.

2010-06-18 @ 11:32:36
URL: http://esmy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0