Kan inte bli annat än nice.

God kväll.. sitter här och har kramp i handleden. Kul. I mitt vardagsrum sitter två pluggnördar och pluggar ihjäl sig typ... och lyssnar på Mettalica på högsta volym, jippiejay............känns som jag är i en ungkarlslya, det luktar typ svettig man här inne. Hehe. Vad jag är snäll.

 

Jag sitter här och längtar till Strömstad... jag längtar till havet och att det ska hända något, det känns som att jag ska bli frisk i Strömstad. Men det kommer jag ju inte bli.. men kommer kanske känna mig bättre då iallafall. Ge mig medicin för tusan. Jag vill att det ska bli en underbar sommar. Detta är första gången som jag bor någon annanstans än i Alingsås i över två månader, nice!!! Kommer såklart sakna alla här hemma, men ni får komma upp o hälsa på, garanterar att ni kommer få skitskoj=)

 

Åh tänk att kunna åka ut på havet när man vill, ta färjan till små badöar och bara mysa, grilla, sitta på uteserveringar, träffa massa nytt folk, strosa och bara vara!!!!!

 

Här ska ni få höra en jävligt rolig historia så ni kan skratta lite innan ni går och lägger er!!!

En man och en kvinna hade varit gifta i trettio år. De bestämde sig för att återuppleva sin bröllopsresa och åkte till Florida där de hyrde en lägenhet. På morgon vid frukostbordet efter en het natt tittade kvinnan ömt på sin make med lidelse och sa: "vet du, det bränner lika mycket i bröstvårtorna på mig när jag ser dig nu som för trettio år sedan!" "Inte så konstigt" svarade maken. Den ena bröstvårtan hänger i teet och den andra ligger i gröten.

 

 


Kommentarer
Postat av: jonna

Värsta var att jag verkligen inte fatta den historian när david berätta den när jag träffa dom i strömstad förra helgen :P

2010-06-04 @ 11:13:47
Postat av: Emilie

haha.. hoppas du förstår nu;););)

2010-06-07 @ 15:17:25
URL: http://esmy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0