Gäst: David

Vaknade nio i morse, som vanligt likt ett åbäke! Om jag duschade minns jag inte, men luktade i varjefall gott när jag började jobba. För övrigt är Amanda sjukt morgontrött...

Dagen flöt lika trögt som alltid för en hovmästare på skagerack en försäsongsdag:(

En halvtimme för tidigt stämplade jag ut och gick direkt på spånken:) Eglie, Kajsa och jag delade snabbt åtta öl och två cider, glömde jag tre shots? inte riktigt OK!? Kvart i åtta trampade jag mina snabba pedaler mot Coop där Emilie alldeles strax skulle sluta sitt pass. Jag mötte hennes djupa, grönmelerade ögon efter dryga fem minutet på stolen utanför förbutiken. Kort därefter stämplade även hon ut och vi dundrade våra välutrustade cyklar längs med kajen och upp mot våran fritidsgård, där vi bor.

 

Nu, tio minuter senare, sittter jag här framför datorn. Bloggandes för första gången, lite lätt generad och vet inte riktigt vad jag ska skriva. Jag kan i varje fall berätta att anledningen till att jag sitter här är för att jag väntar på att Emilie ska gör sig klar för utgång. Vi ska på Stand-up:) WiseCrackers har comedian club för första gången idag på Skagerack. Givetvis, som på alla premiärer, är Emilie och David där!

 

Hoppas att jag har gett Er en fin inblick i vad mina måndagar har att erbjuda:)!?

 

Glömde en sak; Egli ringde Skagerack idag och utgav sig för att vara den härlige Stockholmaren Jåcke.

Undrade på dryg stockholmska över när WiseCrackers drog igång och huruvida han kunde boka ett bord för femton personer, självklart uteslutande förtärande skaldjursplatå och Champanche!!

 

Kram David


Kommentarer
Postat av: Jonna

Nemen tillochmed david har skills för att blogga :)

2010-07-05 @ 21:09:58
Postat av: Emilie

haha riktigt grym e han också... tur att nån skriver nåt på min blogg iallafall.. får nog börja hyra in folk som gör inlägg haha

2010-07-06 @ 01:20:16
URL: http://esmy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0