Hur trött som helst..

Idag har det varit full rulle på salongen, kommer stupa i säng.. =)

Mina kunder är väldigt söta, roliga och speciella på sitt lilla sätt=)
En av mina kunder tyckte att jag skulle göra stora silikonbröst och typ skönhetsoperera hela mig så jag skulle få fler läsare till min blogg. haha. Plus lägga upp naken bilder. Hm. Tror inte att jag nappar på den idèn ;)
Sen så frågade jag om hon hade varit utomlands för hon var så brun, och då började hon viska att det var hemligt varför hon var så brun. Att hon bara kunde berätta när ingen annan hörde. Jag blev sjukt nyfiken och till slut berättade hon att hon sputar in injektioner i ryggen med nått "brunmedel" som är olagligt här i Sverige. Galet :D

När jag fyller år önskar jag mig sulor som passar min fot + att få operera bort ett födelsemärke. Har jag blivit vuxen???

Kommentarer
Postat av: C.R

nej nej nej jag sprutar in det i magen :D

2010-04-06 @ 21:40:03
Postat av: Emilie

hahahaha ok :D tyckte du sa ryggen;)

2010-04-06 @ 22:14:07
URL: http://esmy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0