Torsdag

Godmorgon eller god förmiddag rättare sagt! Sitter hemma i vardagsrummet och försöker plugga, men jag är ju så rastlös. Marilyn Monroe glor fördömande på mig från väggen. Marilyn sluta glo annars får jag en bokstavskombination!!!!!!!!

Okej! Vad ska jag berätta, vad händer i mitt liv. Mitt liv består just nu av att läsa litteraturvetenskap, planera sommaren i Spanien, träna, leva sunt OCH dricka vin, tankar kring högskoleprovet som jag skriver på lördag, umgås med vänner (och dricka vin) m.m. Ja det var väl ungefär det.
Just i denna sekund sitter jag och lyssnar på Axwell och Ingrosso på högsta volym och tror att jag ska kunna koncentrera mig medan jag lyssnar på detta. Blir snarare sjukt sugen på att gå ut och dansa, vad är klockan??
Ciao te quiero mi amor. Emilie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0