Min älskling fyllde år igår

Klockan 07:00 smög jag mig uppåt och gjorde mackor, blandade äpplejuice och tände ljus.. lastade upp alltihop plus paket på en bricka...Ja må han leva, ja må han leva.... mysigt!!
I sängen fick han en flaska champagne och chokladpraliner och ett födelsedagskort där det stod att han var kidnappad och en hel sida med instruktioner=)
Vi åkte tåg och drack skumpa och åt praliner klockan 10.00 på morgonen.. Vi hoppade av i Skövde och mös runt på stan och åt kräftbaguetter i solen. Vid 13.00 tiden begav vi oss till ett spa-hotell som jag hade bokat... vi gick långpromenad, badade pool, basta och myste hela eftermiddagen. På kvällen var det dags för 3-rätters som bestod av hjort, torskrygg och cheesecake. Torskryggen ihop med fänkål, potatiskaka och en fantastisk fisksås var typ det godaste jag ätit i hela mitt liv. Fisken var helt perfekt. Till detta drack vi: mousserande, rött och vitt vin... kommer inte ihåg vad nått av vinerna hette haha... men det ena fanns inte att köpa i Sverige iallafall.. haha men det var supergott! Idag har vi bara myst runt, ätit god hotellfrukost och tagit oss hem igen=)
På restaurangen hade vi utsikt över hela stan.. och en mini-skidbacka nedanför oss. Suddigt jag vet för jag fattar inte hur man tar kort genom ett fönster.
Födelsedagsbarnet=)=)
Kidnapperskan!
Den fantastiska fisken.. såg dock inte så gott ut med stark blixt från kameran hehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0