Nu blir det sjukt stekigt

God kväll! Sitter och tittar på halv åtta hos mig medans min kille, man, karl, pojkvän, sambo (vad säger man egentligen i min ålder?) står och lagar middag i köket. Rätt gött... en plommonspäckad stek med potatis och skysås blir det! Jag har det bra ja...härligt.

 

Ja kära vänner vad står då på schemat denna vecka??

Idag: äta stek och läsa Odyssèen.

Onsdag: Upp i ottan och iväg till Alingsås. Hundvakt=) promenixa, plugga o mysa framför brasan.

Torsdag: Föreläsning! Plugga! Kvällsfika med massa goa tjejer. Utgång=)

 

Helgen är inte riktigt spikad än förutom lördagen så bättre jag inte skriver någonting jag får ångra haha=)

 

V.7 bär det av till Lindvallen=) TJOHOOOO!

 

Uppdaterar med lite bilder i morgon.. så ni kommer ihåg mitt fejs. =)

Fick föreresten precis spontanbesök av Pappa och Monica=)

 

Puss

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0