Del 2

Vi lämnade Koh Lanta fortast möjligt och tog morgonfärgan till KOH PHI PHI =) Bästa stället på hela semestern.



Pusssss

Checkade in i en riktigt lyxig bungalow med altanen hängandes över vattnet=)

Förutom detta rum var det en separat dusch och toalett och sminkbord. Vi hade även en dusch utomhus, mysigt=)


Kan tyvärr inte lögga upp fler bilder idag för att David har alla roliga bilder på sin kamera
och vi saknar en sladd till den=(=( Men ska förska köpa en i morgon=) Har bara tänkt göra det en vecka nu haha.

I en vecka nu är det bara pluggpluggplugg som gäller. HAr tre prov och en kursstart på en vecka. Det är bara att gräva ner sig i matteboken..


Måste bara berätta en sjuk sak.. jag har haft massa problem med magen under och efter resan. Som dom flesta får så fort dom lämnar rena Sverige. I vilket fall så gjorde jag därför ett besök på vårdcentralen idag där jag fick ett riktigt jäkla mission med mig hem... jag skall alltså 1: köra upp en lång tops i rumpan och som min läkare sa "göra runt lite". 2: Jag ska lögga bakplåtspapper i min toalett och bajsa, därefter ta en sked (som dom skickade med) och ta lite av mitt bajs och lägga i ett rör. Sen ska allt hivas i en plastpåse och så hyst in i KYLEN.....!!!Jag fick handskar med också!!! JAG SKÄMTAR INTE!!!!Det är lika bra att bara garva ihjäl sig åt detta, vad annars kan man göra....hahahahaha...sinnes...

Någon som är sugen på middag imorgon?

hahahahha
Jag är inte blyg, önska mig lycka till!!

Kram 


Kommer verkligen känna MISSION COMPLITED när jag går där med min påse mot vårdcentralen i morgonbitti...





Kommentarer
Postat av: mlik

hahahahahah!!!! det där var det roligaste jag läst på länge!!! :D stackare .haha! men taack för lite humor ;)

2011-01-11 @ 22:23:51
URL: http://mlik.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0