2010

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Jag var ansikte mot ansikte med en haj 12 meter under ytan.

Har du några nyårslöften?

Nope, jag hade alldeles för roligt för att tänka på det på nyår.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Ja! =) <3

Vilka länder besökte du?

Marocko, Norge, Grekland och Thailand

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?

Jag minns aldrig datum men jag kommer ta med mig många minnen från 2010, både positiva och negativa.

Vad var din största framgång 2010?

Ingen faktiskt, snarare tvärtom.

Största misstaget?

Hmm...

Bästa köpet?

Resan till Thailand=)

Vad spenderade du mest pengar på?

Förmodligen drinkar? Nä fy vad hemskt, mina resor=)

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Thailandsresan!!!! Helt underbart!

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?

Från och med du, alla låtar med Hoffmaestro och Barbra Streisend.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Ledsnaste året i mitt liv, från och med nu vill jag bara ha glada år.

Vad önskar du att du gjort mer?

Mycket.. ringt mina vänner mer, pluggat, skrattat och stojat istället för att ha haft psykbryt.

Favoritprogram på TV

Paradise Hotell;)

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?

Jag grät för att jag hade fått reumatism.

Hur skulle du beskriva din stil år 2010?

Jeans och skinnleggins till allt typ haha.

Den bästa nya personen du träffade?

Världens sötaste Nelli <3 (Victorias lilla dotter)

Våran hotellreceptionist på Phi Phi.. blev lycklig bara jag såg den glada människan. =)


TODAY

Vet att jag har varit vråldålig på att uppdatera! Men nu har jag landat igen så nu kör vi. Bilder från Thailandsresan kommer innom kort=)=) Nu ska jag sova som en gris! KRAM

Kommentarer
Postat av: Victoria

ååh, söta du! :) Nelli saknar dig, hon växer och växer, hon har 4 tänder nu :D Puss

2011-01-10 @ 10:37:17
URL: http://victoriasdrommar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0