oldies 2010

Hej små HittaNemoFiskar! Har ni några tips på vilka länder man kan åka till och ha det gött, varmt, hav i närheten och mycket att se och göra i Augusti??? Gärna utanför Europa... ska vara borta i typ tre veckor.
Lite old pics...
Strömstad by night
Grillning Strömstad
Jag dör <3
Den som inte skrattar åt den här bilden alltså...hahahah
Våran terrass vi hade i Alingsås...lovee
Oslotrip!
Best girlsnight!
Min älskade hund som jag matade på Zakynthos loveeeee
Röj i Sthlm
Fest ala Alingaby
Röj ala GBG
Min och Davids födelsedagsfest då vi hade ca 60 pers hemma i våran 2:a=)
Simon på mammas tak!
Hoffmaestro i Strömstad
Grillning i regnet
RÖÖJ innan Lundakarnevalen..gud vad jag ser trashig ut.. om jag inte minns fel låg David och sov på gräsmattan framför oss
Bus!
Snutt i gos på playan
Min bebis diesel
Crazy i Benareby
Park Lane!!
Räkfrossa på västkusten
Theo bebis
Dancing queen
Skulle gärna hoppa in i detta fotot just nu faktiskt.. nere vid fötterna stod en hink med havskräftor också. Bäst!!

Kommentarer
Postat av: Victoria

Nelli saknar sin fadder :( <3

2011-02-23 @ 22:34:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0