TJOFRÄS

Jaha, här sitter jag nytränad och nyäten. Härligt. Jag tänkte först skriva värsta djupa inlägget som jag har tänkt på i flera dagar, men nej.. det blir inget med det. Inte idag!

Istället tänkte jag göra mitt veckoschema synligt för er. Enkelt, snabbt och lätt.

Idag: Inga måsten förutom att hämta tvätten i spök-källaren. Förmodligen kommer kvällen se ut såhär.. DUSCHA bort träningssvett (gud så skönt) kolla halv åtta hos mig och Sofias änglar, hämta tvätt, vika tvätt, nattinatti.

Onsdag: Föreläsning 09.00 - 12.00 Träna med Gabbi, lämna blodprover och sedan hem till Malin och flyttpacka.

Torsdag: Träna, plugga, träffa Victoria (lämna present till Nelli=) och mys med mormor och mamma.

Fredag: Mysa, plugga, från klockan 18.00 kidnappar jag min pojkvän resten av kvällen...surprise=)

Lördag: Kalas för Ludde (hipphipp hurra) och 7-rätters middag hos Pontus. Kommer bli en del delikatesser både i mat och dryck kan jag tänka mig=) Grymt vilka vänner man har=)

Söndag: Plugga, städa och göra vad jag vill. 

Helt ok vecka va?? JA jag ska verkligen inte klaga=)

Nä, duschen skriker efter mig...jag måste.

KRAM

Dancing on my own från och med du



  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0