Zante Town

Lite bildregn fran ett fantastiskt Greece!
Jag sitter ock kissar utanfor en bur..... om man har lite fantasi kan man tro det iallafall..=)
Min ovan tjadertuppen!!
Jag glassar lite i Vasilikus Beach! The Hole World Is Mine!!!
Min utsikt=)
Mamma bestallde Scampi Risotto igar... nagot av det godaste jag atit. My goooood!!
Sen at vi Crepes pa natten....=)
Mamma is making friends=) Idag ar vi bjudna pa fodelsedagsfest pa en sportbar tack vara detta;)
Jag i mitt esse!! Var lite mulet en stund pa dagen, men klart man badar enda!!
Fjuutfjuuuu! Min mamma!
Jag holl pa att svimma nar jag sag den har lilla vovven idag. snuttsnutt.
Eftersom det var lite mulet idag drog vi in till Zantetown for some shopping=)
Valdigt vacker stad maste jag saga! Gick runt och kollade i affarer och at Gyros.
Hamnen!
En liten yatch som vi sprang forbi...
Puss och gull allihop! Nu ska vi ata middag for hungrar nastan ihjal snart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0