Valerie

Hej Vänner! Allt bra??

Nu är jag hemma igen.. SKITKUUUL! Nä fysjutton, längtar redan tillbaka. Jag längtar bara bort, inga måsten, inget tjat, inga krav. Man bestämmer själv vad man ska göra från morgon till kväll. Solen skiner, man är ute, inga rötna tvapparater överallt. Underbart. Fast det hjälper ju bara i längden såklart. Lika bra att ta tag i skiten och sen åka iväg igen.

 

Nu ska jag hoppa in i duschen, sen till arbetsförmedlingen och sen till Sjukhuset och bli stucken med det värsta jag vet, NÅLAR. Inte konstigt att man inte vill vara hemma....

Slänger upp lite mer härliga Grekbilder ikväll!

Här är en bra låt som får en att bli på lite bättre humör. En pepplåt till dom som behöver och till mig själv. VAAALEERIIIEEE lalala. SJung som galningar, det hjälper också. HÖÖÖJ!!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0