Bättre sent än aldrig

Hejhej...dålig uppdatering. Mitt liv i bilder sen 7 dagar tillbaka... (David har lämnat sin MacBook Pro hemma idag.....yees!)
Jag och Gabbi hade ost och vin mys på hotellet, vi fastnade framfört två avsnitt av "The Hills" och gjorde oss sedan  i ordning och lyssnade på massa musik. Största problemet inför kvällen var vilken av dom två nyinköpta klänningarna jag skulle ha på mig.....ROSA VS ZEBRA...=)
Drog på utflyttningsfest hos min kusin. Sillidillsillidillsillidill vilket glatt gäng=)
Jag och Gabbi på Solidaritet =)=)
Jag tog mig friheten.......lite stark blixt kanske? (mohaha)
Gabbi och jag, las touristas.
Sen blev det en solig tisdag då mormor kom och lämnade lilla Theo för att bege sig till tropikerna;)
Här väntades ett 5-dagars hundpass = gå upp tidigt varje dag och klä på dig normala kläder och borsta håret så du kan gå ut, promenera var 3.e timma, busa med pinnar, strumpor, papper och dina händer, gosa, klappa och pussa, mata, lära tricks + lämna aldrig hunden ensam i ny lägenhet då blir den livrädd. Alltså var med hunden dygnet runt. OK=)
Gosigosigosigos!
Gnaga, gnaga, gnagagnagagnagagnaga, bitabitabita.
Våran inflyttningspresent (om ni läst tidigare inlägg) och till det rotfrukter i ugnen. Nice fredags-mys-middag.
Theo försöker dra till sig lite uppmärksamhet från Tvn.
Åh vad han lyckades den lilla sötnosen.
Pluggat matte varje dag!!!!! Rätt kul.... NÄR MAN FATTAR HUR MAN SKA RÄKNA..börjar gå bra nu.. men pust alltså, prov på torsdag och började ju kursen 5 veckor efter alla andra. Ligger alltså ca 50 sidor efter...svettigt.
Myste i mormors hus i helgen, badade jacuzzi, lagade tapas och eldade i brasan=)
Min älskling=)
Brieost, Oliver, Ölkorv, Parmaskinkarullar med Philladelphiaost, tunna Aubergineskivor stekta i Olivolja och rullade med Vitlöksost emellan och Scampi wookade med Olivolja, Vitlök, Chili och Röd Peppar. Gott och tar bara några minuter att laga. Auberginerullarna är grymt goda!
Detta är vad jag har tagit kort på...resten får vara hemligt!!
Puss till er!
Nu blir det plugga matte igen och sen träna=)

Kommentarer
Postat av: Papi

Bra text och kul me bilder. Duktig du är som pluggar så!!!!

2010-09-27 @ 16:11:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0