Snuttigull

ÅH vad mysigt! Fick gosa lite efter arbetsförmedlingen så jag blev på bra humör igen=) Alltid lika mysigt att träffa dessa två skönheter =)

Mor och dotter sitter och spanar ut genom fönstret.... kanske en snygg Mulberryväska som gick förbi;);)

 

Här får ni en matbild också........jag har ju blivit nyttig nu..typ. Tränade igår också för första gången på hela sommaren. Det var riktigt gött, blir gymmet i morgon igen=)

Stinaskyckling (asgarv) bulgur och sallad! As gott! Jag och David har varit superduktiga ikväll och fått gjort massor i lägenheten. Vi avslutade med att välta ut skurhinken med smutsigt vatten över hela hallgolvet + matta. Yihooooo. Nä nu ska jag läsa GI recept. På återseende. Om ni börjar kommentera lite...


Kommentarer
Postat av: anonym

den sista bilden där viktoria och nelli kommer ut- kolla viktorias hand^^ ser ut som att hon pullar i luften typ

2010-09-06 @ 12:32:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0