Slingtime

Tjing alla godingar! Idag har jag haft den lataste dagen hittills. Hade ställt klockan på 9.00, men snoozade och vaknade inte för en 11.30. Jag gick ut från sängen och lade mig i soffan istället. Har kollat på två avsnitt av halv åtta hos mig och ätit rödspättafilè till frukost. Haha. Lagade världens godaste Rödspätta (färsk) med potatismos och massa pressad citron igår kväll. Perfekt sen frukost. Från och med nu tänker jag inte köpa fryst fisk mer, fy bubblan, det smakar ju rötet om man jämför med färsk som är så gott och fräscht.

 

Nog talat om att jag har ätit fisk till frukost, nu mår jag nästan lite illa;)

 

Nu alla vänner måste ni hålla tummarna för jag ska dra på mig en slinghätta och göra slingor på mig själv, kan gå precis hur som helst. Brukar aldrig färga mitt hår själv även om jag kan. Nä fy man vill ju få det ordentligt gjort i nacken och överallt. Föredrar ju inte att stå själv med armarna åt alla håll och försöka nå sin egna nacke. Kan iallafall inte bli värre än var det är nu. Gillar inte att ha utväxt alltså..........

I morgon drar jag till Stockholm en sväng=) Berättar mer om det sen!

 

 

Föresten glömde jag säga att jag knappt kan gå idag för jag har sådan träningsvärk. David tvingade mig att göra massa utfall med vikter igår. My god säger jag bara, plus att vi tränade magen jättemycket. Får bli en kokhet dusch sen och se om det hjälper:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0