Roligt till helgen iallafall

Gymmar tre dagar i veckan nu!!! Tänkte att jag skulle skaffa mig en riktigt snygg kropp..=)=) Plus att det är så skönt att vara piggare och det är superbra för mina leder.
Ser att jag redan har blivit likblek sen jag kom hem från Zakynthos=( Buu, varje gång jag duschar lossnar det massa hud=( Skrubbade bort alltihop idag, äckligt ju! Så nu känns det bättre, fast blekt:( Tur att man kan smörja in sig med brun utan sol=) Tog precis hela kroppen.
Jag förut idag, på väg till mattelektion...haha.
Längtar tillbaka till sommaren och min underbara fina lägenhet!!!
Nä nu ska jag vika fyra maskiner tvätt som jag inte orkade vika igår...=(=(=( Sen blir det mitt favvo program Halv åtta hos mig och Idol. Å så plugga matte då... prov klockan 08.30 i morgon bitti=(
Men måste säga att jag läääängtar till helgen. 3 fester väntar, två födelsedagsfetser och en avskedsfest(mindre kul men kul, ni fattar) Och får inte glömma lilla Nellis namngivelse som ska bli så mysigt och roligt att vara med på=) Tjofadderittan för en bra helg iallafall.......TJOFADDERRRIIIIITTTAAAAANNNNNNNNN borde jag skrika här i mitt tysta mörka rum. Tjofadderittan lambo......kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0