på e20

Hej!! Sitter i bilen på väg hem från Jennie och hennes mysiga familj=) I helgen hade vi det superbra!!! Dansade loss ordentligt=) Shoppade två nya klänningsr också.
På kvällen innsn vi gick ut hsde jsg ovh Gsbbi ost och vin kväll på rummet och gjorde oss i ordning, o sjöng till massa gamla låtar, supermysigt! Sen mötte vi upp David och gick vidare till min kusin som hade utflyttningsfest. Efter det blev det dans på solidaritet. Pinsam som jag är så bad jag självklart Gabbi att fota mig ihop med snyggingen Ola Rapace som vi hittade på dansgolvet. Haha riktigt skoj var det, som alltid när man är på turne=)
Lägger upp bilden när jag kommer hem.

I Dag har jag fått veta att jag kommit in på min mattekurs, en månad efter den startade. MEn ska bli riktigt nice att få det gjort faktist. Alldeles nyss gjorde jag nått jättebusigt och övningskörde lite.. gick bättre än jag trodde faktist, inte helt katastrofalt alltså.

bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0