Jag ska bli ett gymproffs som bara glider fram. SÅ BARA!!

Jag har precis varit och tränat. Varje gång jag har varit och tränat kommer jag skriva det.. känner mig riktigt stolt ock kaxig. Tjena! jag tränar på gym, vad gör du då? Det är min nya hälsningsfras.

 

Hahahahaha....nu jävlar ska det brännas och jag ska kunna försvara mig med mina muskler om jag råkar ut för någonting;) Eller kanske kunna springa riktigt fort där ifrån istället. Får nog bli en kombo.

Fy vad jag känner mig tråkig idag. Har varit massa skit fram och tillbaka. Men men nu ska jag ta en dusch och sen är man på hugget igen! David ligger och kollar på Sverigematchen och jag sitter här med datorn i knät. Perfekt, titta lite där och titta lite där. Annars blir det alldeles för rastlös, alltså att bara titta på fotboll. Kul att se Zlatan och Anders iallafall, mina två favoriter!

 

Hör av mig sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0