Here we are

Hej fran Zakynthos!!
Vi har det riktigt gott, det ar 28 grader i skuggan och mellan 30-100 grader i solen beroende pa hur mycket det flacktar;) Pa 2 eller egentligen 1.5 dagar har jag hunnit med detta: Sola i massor, badat typ 30 ganger, last ut en och en halv bok, gatt 5 km strandpromenad, atit sovlaki, varit tvungen att kissa i vattnet for min mamma lamnade mig i tva timmar med alla vara grejer, var nara pa att ringa apollo och be dom ringa efter en raddningshellikopter for att hitta mamma, atit greksallad plus lite till.
Mamma har hunnit med detta ocksa plus att ga en strandpromenad pa ca en mil till en annan stad medans jag passade vara grejer, trilla mitt pa asfalten och sla i rumpan, skrapa upp knat och fa en liten blodning i handen.
Trots mammas sma incidenter sa har vi det riktigt nice!!!!!
Ratt nice lage med solstolarna:) typ i vattnet!
Jag och mamma har forvandlats till tva grekiska gudinnor;);)
Massa puss o kram till alla. Men speciellt till min alskling David!!!!!!! Puss
Jag har iallafall funnit en van for livet har..
Doggilito

Kommentarer
Postat av: kamilla

Ser helt underbart ut! :) Vill oxå åka till solen och värmen! Ha en toppenvecka! Hlsa mammsen och ta hand om er! puss!

2010-09-08 @ 20:16:09
URL: http://kamilla.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

Min Baby verkar ha det hur gött som helst! Men hon saknas i Sverige:( Bada lite åt mig och glöm inte att dricka vatten:) Puuusss

2010-09-08 @ 22:41:41
Postat av: emy

heeej:) hoppas ni har de jätte bra! är ni i argassi för där var ju jag förra året, känner igen hunden och tilloch med erat hotell haha..

2010-09-09 @ 17:48:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0