Är på bra humör nu igen när jag skrivit klart=)

Buhu min minneskortläsare fungerar inte, snyyyyyyyyyft! Får se om det går bättre lite senare. HAde tänkt lägga upp lite bilder. Är hundvakt denna veckan=) Passar mormors lilla Theo, fullrulle med andra ord. Hm har inte så mycket att skriva just nu, blev precis på dåligt humör.. men kan berätta lite vad jag har gjort idag om ni vill. Det går fort;) Gått upp halv åtta, rastat hund, pluggat matte, gått promenad en timma = rastat hund, lekt med hund, städat, pluggat matte med privat lärare = David, lagat GI mat = Kassler och Broccoli med kesosås (istället för ostsås), rastat hund, skulle träna men Theo skrek för mycket så jag kunde inte lämna honom, kollat Idol och nu ska jag plugga matte igen. Igår vad Pappa, Monica och mormor här på middag, väldigt mysigt! Fick en väldigt bra inflyttningspresent av Far och M, 700gram Rostas, en vitlök, ett paket smör och en flaska rödtjut. Detta är typ både min och Davids favoriträtt, Rostas som är ett saftigt nötkött (nästan godare än oxfile) som vi steker medium/rare och vitlökssmör. Färdigt. Och för att få ännu mera köttsmak ett gott rödvin.

 

Känner att min kassler kan slänga sig lite i väggen nu alltså..;)

 

Nä nu ska jag försöka sno en liten puss av min pojkvän. Sen plugga lite till och gå och lägga mig, ska ju upp till skolan i morgon, hihi=)

 

Nattinatti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0