Vem vet mest????

Sitter här och muppar för mig själv. Alltså dom två senaste dagarna har typ varit dom tråkigaste i hela mitt liv. Nästan. När David kom hem gav han mig pengar och tvingade mig att gå ut och gå och köpa thaimat för han tyckte jag såg helt förstörd ut. Haha söt. Själv så skulle han åka och dömma handboll....för ovanlighetens skull;) Så jag har precis ätit Tigerräkor i chili och hotbasilika plus att jag har hyrt tre filmer också. Robin Hood, Änglavakt och Prince of Persia. Nu blir det Paradise Hotell.. konstigt att dom inte visar att Petter och Ado känner varandra??? Eller vad tycker ni????
I morgon ska jag till skolan... thank god, något att göra iallafall plus att jag ska träna, har inte gjort det på några dagar eftersom jag känt mig krasslig med halsont och snuva. Hörs kanske sen, men har NADA MAS att berätta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0