Skål

Jag är såååå sugen på att dricka vin, sitta på en after work och snacka skit! Fy vad gött det hade varit! Istället blir det hemmakväll! Har lagat fläskfile med sötpotatis, rödbetor och kålrot i ugnen och garlicbutter + äpplesaft...hehe. Nej nu gäller det att hålla hårt i kosingen och spara till fickpengar till Thailand. Minst en massage varannan dag ska jag ha;)
På lördag blir det illafall lite partaj, då ska det firas Halloween i hmmm, Lerum tror jag det va haha. Har inte bestämt mig för vad jag ska klä ut mig till än.... Några förslag???? Vill inte klä ut mig till något fult=) Fast det kanske går att klä ut sig till ett spöke på ett snyggt sätt.....?!?!?!
Skål!!!!! Äpplesaft är inte helt fel de heller................

Kommentarer
Postat av: Anonym

Marilyn kanske, men hon va ju inget spöke. Gör en hexa me krokig rygg och kroknäsa och långaaaa naglar. se you, papi

2010-10-29 @ 10:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0