Dagarna som gått

FREDAG

Sophie och jag strosade runt i Haga, kollade i affärer och åt lunch. Mysigt!
Jag i en rolig affär i Haga, det bästa var att hon i kassan hade tre olika gröna färger i håret. Härlig atmosfär..hihi.  Här fanns allt som man inte trodde fanns.
På kvällen var det Pokerkväll/Idolmys/Förfest hemma hos oss.
Jag och Sophie=)
Sedan bar det av till Excet där det var mycket folk och ös som vanligt=) Mitt favoritställe just nu! En skön blandning av människor där!
Vem skullle inte vilja umgås med det här gänget?? =)=)
Undra varför jag har en rosa strumpa i handen????
Jag vet.......=)
Åh kärlek=)
På natten syndade vi, BUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU och åt BicMac & Co med dipsås....... men det var riktigt gott hihi. Bra diet.
LÖRDAG

David och jag åkte till Lager 157 kl 12.00. Pigga och glada.
David köpte maaaaasssa kläder och jag köpte en träningströja och en blus för 220 kr sammanlagt haha. Var rätt nöjd med det ändå. Här har vi stannat i vätskedepån även kallat bakfyllestoppet om man är där en lördag som vi.
På kvällen vankades det födelsedagsfest a`la Michael Karlsson =) Alltid lika trevligt och Fia fixar alltid och donar=)=) Fia har föresten den godaste parfymen i hela världen som jag bara måste köpa någon gång, man springer typ efter Fia och luktar på henne så fort man är på samma fest haha. =)
Pernilla och Malin in action! =) Har tre videofilmer från festen som jag tänkte lägga upp, men har fått ett BIG NO från en av mina vänner så det går inte hehe.... kan berätta att det bjöds på kalinkadans m.m på en av videorna hahahaha. Ska tjata lite till så får vi se=)
SÖNDAG

Åkte till Alingsås kl 12.00, våran favorit tid och fixade lite grejer, sen åkte vi ut till mormor och hälsade på. När David öppnade dörren så rymde Theo så jag och David och mormor sprang runt i en timma i skogen och jagade honom. Kul på Jul, har aldrig haft så ont i huvudet haha.
Sen fick han sig en härlig dusch så smutsig som han var. Här får Theo Raschan för att han är blöt och mormor berättar att han har ätit upp hennes blyertspennor och undrar om han är dum på riktigt hahahaha...
OBS Theo leker med samma rosa strumpa som jag hade i handen på Excet.......hihi.
På Kvällen åkte jag till mamma och vi var båda jättetrötta och gick och la oss tidigt.
MÅNDAG
Myste med Victoria och Nelli hela dagen sen var jag mamma och David på Den nya puben som öppnat under mamma.. dom åt varsin bookmaker och jag åt en pilltalrik med oliver å ost eftersom jag redan ätit massa god mat hos Victoria=)
Nä nu måste jag springa och tvätta.... och diska...... och dammsuga..... och plugga.....och träna...... och söka utbildning till våren.......och ringa samtal............Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Victoria

rosa (smutsig) strumpa = kamerafodral!!! :D



Tack själv för att du kom till oss. det var mysigt :) Pusskram

2010-10-12 @ 16:42:48
URL: http://birtles.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0