Härligt lugn helg=)

God förmiddag!! En liten summering av helgen som har varit väldigt lugn. Härligt! I fredags Var jag David och Emelie och två av Davids "klasskamrater" på After Work (hur det nu går ihop eftersom ingen av oss jobbar) Men vi var alltså på en krog och åt billig mat och drack billigt vin. Köttbit och rödvin. Gott! Efter ett eller två glas begav vi oss hemmåt.. efter att ha hyrt med oss 3 filmer=)=) Myskväll!

Igårkväll hade jag megamys med Jennie, jag klippte henne och hon masserade mig, sen lagade vi mat (Kyckling och klyftpotatis) och så på toppen av det filmgos i soffan! Perfekt!

Kvart i åtta var vi uppe i morse, Jennie gick till plugget;) och jag har bara såsat runt, färgat mina bryn och degat lite framför tvn. Snart kommer mamma och hämtar upp mig så ska vi gå på stan!




Ikväll ska VI förmodligen boka resa till KUALA LUMPUR.....WIHOOOOOOOO

Kommentarer
Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-10-17 @ 20:20:46
URL: http://www.metrobloggen.se/amis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0