God morgon!

Vissa dagar är livet ganska lätt även om det är svårt. Idag började jag min dag med en varm dusch och nu ligger jag insvept i mitt duntäcke och ska kolla på reprisen av halvåtta hos mig. Ganska lätt.
I söndags var vi bjudna på jättegod (som alltid) middag hos mormor=)
Förrätt: Kronärtskocka som man dippar i smör och salt. Så äter man det som är längst in på bladet. Så himla gott, ni måste testa om ni inte har ätit det=)
Varmrätt:
Rostasfilè med sparrispotatis, bearneissås, färsk sparris och grönsaker.
Efterrätt var en supergod äpplekaka med vaniljglass. Sen sov jag över hos mormor och vi myste hela kvällen och kollade på film.. eller jag kollade på film iallafall haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0