går och lägger mig tidigt

Hola amigos! På helgerna så har jag så mycket roligt för mig så det blir inte att jag sitter vid datorn. Är hemma hos mamma i Alingsås nu och det känns dom att klockan har varit 22.00 hela dagen tycker jag. Dödstrött efter helgens bravader. Orkar inte ens åka hem till Mölndal så jag sover över. Klockan är halv nio och jag ska gå och lägga mig i sängen och kolla på film. Hihi. Händer typ ALdrig. Ska bli så skönt, kommer nog somna efter 5 minuter. Men det känns inte ok att gå och lägga sig halv nio.......Alldeles för tidigt. Eftersom min minneskortläsare har gått sönder på min dator och mamma inte har någon så kan jag inte lägga upp några bilder i kväll=( Kommer i morgon, både bilder och videos med dans på hahahaha.

Föresten så smet Theo (mormors hund) när jag och David var där och hälsade på, så vi fick springa runt i skogen och jaga honom i en timma. Herregud vilken buse, men tillslut fick vi tag i honom=) Då fick han bada och tvättas med massa hundshampoo för han var hur smutsig som helst! Små äventyr varje dag. Hörs i morgon så får ni en summering av helgen!

Nattinatti från nördas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0