Aaajjj

HEJ!! magknip Alabama.....=(=( Har jätteont i magen och huvudvärk. Ligger i soffan och kollar på House.. kommer nog somna snart, ZzZzZzzzzzzz. David ligger på andra sidan soffan och har gosat in sig i vårat duntäcke. Jag fick precis panik för att jag inte bloggat på hela dagen haha. Har blivit så dålig på senaste, men har ju typ inget liv heller så...haha nädå.

 

Idag har jag varit på arbetsförmedlingen..................

Pappa har varit här och ätit lunch och blivit klippt=)

Vi kollade på min farbror på Tv:n när han var i riksdagen med Knugen=)

Sen har jag myst med Gabbi och hennes lilla systerdotter Nea=)

 

Igår var Davids bror och hans fru och bebis här. Så himla mysigt, fick en jättefin blomma och en GI-bok.

 

snicksnack fillibabban, nu får jag migränattack. puss kärlek och alltihop


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gottgottigottgott. Tack för frissen! Papi

2010-10-06 @ 16:07:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0