Händerna i taket

Här sitter man och försöker knåpa ihop ett jäkla brev...det går bara inte. ÅHHH..panik!! Sur som en inlagd gurka är jag just nu. Jag sitter och lyssnar på all möjlig musik.. försöker peppa upp mitt skrivarsinne... om det nu finns där inne någonstans??
Tror inte det. Apropå skriva så har jag läst ut två böcker på två dagar.. rätt nöjd, eller så har jag inget liv just nu?? Jodå, fantasiliv. Tänkte börja läsa en ny bok idag om ett fängelse, men den verkade så jobbig så jag orkade inte.
Dom senaste dagarna har jag sysselsatt mig med att sandpappra och måla om ett rum hos Kamilla och Johan, bra träning för armarna!=D
Dessa kurser har jag sökt till våren.... Litteraturvetenskap på GU, Historia A, Matte C, Psykologi, Webbdesign, Religion A, Samhällskunskap B, Geografi A på Vux Mölndal....... Wihoo, undra vad jag ska göra för karriär på detta.......................................................................???
Om ni har några bra tips på vad jag ska bli när jag blir stor så skriv gärna en kommentar har nedanför.
Detta är mina funderingar...
Sjuksköterska...?
Nope, alldeles för mycket blod.
Någon rolig butik..?
För dåligt betalt.....
Öppna salong..?
Big nooo, skulle inte klara av att inte få klippa på min egen salong..
Inköpare...?
Typ för kläder och smycken...kul...men... suck..
Författare...??
Måste bara lära mig lite fler ord och att skriva först....... någon gång så....
Journalist..???
Plugga i hundra år...finns inga jobb.....
Jobba i resebutik och sälja resor....??
För tattit tycker min pvän....
Thats about it!
Ni fattar ju hur härligt positiv jag är just nu???? Därför jag var tvungen att utnyttja bloggen lite.... skriva av mig.
Som ni kanske märkte så har jag bara skrivit massa blajja blandat hit och dit.  Här kommer ett konstigt urval av låtar som jag lyssnat på ikväll....till och med nu.
Ciao Bella..... kände bara fört!
Egentligen lyssnar jag på "vi får vingar när vi älskar" Men fanns ingen bra version på Youtube...=(
Sjukt grym!!! Om jag hade varit kille hade jag blivit kär i September efter "Så mycket bättre".

Kommentarer
Postat av: victoria

mäklsrassistent. det hade jag lätt kunnat tänka mig. :)

2010-11-11 @ 23:39:17
URL: http://birtles.se
Postat av: emelie k

Hej tjejen! stackare..jag känner igen mig i dig och dina tankar kring vad man skall göra med sitt liv! funderar o klurar även jag huur mycket som helst, snart blir det kortslutning och hjärnan börjar brinna här! :P Jag håller vekrligen med dig om september!!! snyggaste! men du, starta egen salong, gör det..jag kan verkligen se dig som en snygg bossig kvinna, jag tror att du skulle upptäcka nya saker som är minst lika roligt för dig som att stå o klippa, dessutom kan du ju säkert klippa en o annan på din salong? Men inte heela långa dagar?? tänk, du skulle få bli både din egen Inredare,inköpare(hårprodukter),frisörska,världens grymmaste chef kan jag tänka mig, för du är otroligt trevlig( det tyckte både jag och isac senast vi sågs) ;) kram!

2010-11-13 @ 12:19:15
URL: http://mlik.devote.se
Postat av: moa

sjuksköterska!

det där med blodet vänjer du dig av med!

det skulle passa dig

2010-11-13 @ 18:03:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0