THAiland

Gud vad jag längtar tills vi ska åka till Thailand!!! Bara pyttelite mer än en månad kvar nu=)
Ska bli så roligt=) Ser framför mig hur jag sipprar juice från en färsk ananas eller dricker kokosmölk rätt ur kokosnöten. Det ska ridas elefant, springas runt i "djungeln", kolla apor, åka båt, snorkla (David ska dyka) jag ska springa på stranden och slänga mig rätt ut i havet, få massage när jag känner för det, träffa massa härliga backpackers, dricka massa goda drinkar, flyga "fallskärm" efter båt.... Inte se några hajar, gärna se delfiner m.m ÅÅH det ska bli så underbart, första gången jag åker någonstans utan bokat hotell också, spännande. Hoppas man får uppleva total frihetskänsla, hade varit grymt=)=)
För några timmar var vi och vaccinerade oss mot Hepatit B.. trodde det skulle göra ont men jag kände inte ens när hon stack in sprutan, så gööött!
Hörs kanske senare.. Kramar

Kommentarer
Postat av: kamilla

Vilka underbara bilder!! Vill me åka till thailand! Kan du inte packa ner mig i resväskan? :)

2010-11-17 @ 20:14:04
URL: http://kamilla.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0