Min helgklassiker

FREDAG!!!!
Började dagen med en Fika med Gabbi =)
Sötaste!!
Sedan sköts det Cava hemma hos Malin=)=)=)
Rätt upp på hyllorna haha, perfekt=)=)
Sen bjöds det på god middag ala Malin.. Chiliöverbakade tortillas i ugnen med köttfärs och ost och en stor sallad med nötter, mums!
Den här tjejen borde ni satsa på killar, singel och så här välfyld kyl och frys...=) Nästan lika mycket mat som min mormor haha.
Sedan bar det av till Excet där vi mötte upp, Fia, David, Erik och sen kom Gabbi lite senare=)
Det var lite knött på sina ställen=)
En jäkligt nöjd norrman!!!!! =)
Vi avslutade kvällen på ett fantastiskt vis...Jag, Gabbi och David tog en taxi hem och bakade Calzone Pizzor... rätt gött nattakäk va???? Taxi chaffören som vi åkte med var förövrigt helt underbar och spelade hög arabisk/indisk (?) musik på högsta volym, helt underbart... vi köpte hans skiva för 100kr... Den kör vi nästa förfest..hehe=)
Fortsätter med lördag senare för nu har min underbara pojkvän precis lagat middag till mig. Lax och ungsbakad potatis med dill gräddfil och ryskcaviar.....=)=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0