Min helg från och med torsdag..

Torsdag! Festade loss lite på det nyöppnade stället North and South America på Viktoriagatan!! Sicket gött ställe=)=)
Påväg ute i kylan!
Vi gick in på sydsidan såklart! Skål för good times!!
Skål!!
Ser ut som ett ställe man kan trivas på den här årstiden va??
Riktigt nice... o massa härlig sydamerikansk musik=)
Fredag! Pizzabak och mys med kusinen=) Så söt!
David tog med skåpsluckorna istället för mitt huvud;)
Vi hyrde världens konstigaste film med Josh Hartnett (bara för att han är snygg) Alltså det var den sjukaste jag sett i hela mitt liv tror jag.. Den handlade om en "köttmänniska" som mördade och åt och gjorde skulpturer av människodelar, asiater och en kille som gick runt och heelade människor och sen korsfästes och blev Jesus.... Ja ni fattar ju......
Lördag! Efter en god frukost med leverpastej, gurka, salami, ost och mormors hemmagjorda marmelad gick vi på en liten promenix i kylan. På kvällen blev det middag på MUSSES nyöppnade restaurang på kungsgatan i Götet. Jag åt underbart goda Lammracks och maten var lika god som vanligt, om inte godare. Dom hade en stor kolgrill inne i restaurangen där dom grillade så maten smakade extra gott..mums. Varje lördag kommer dom har "Turkisk Afton" med magdans och musik... dit ska jag...lätt=) Någon som vill följa med??
Senare blev det bio på BioPalatset=) Vi såg Hämden med Mikael Persbrandt, den var riktigt bra och man blev verkligen känslomässigt berörd. Den handlar om (som jag uppfattade det) hur skör verkligheten egentligen är och hur lätt allting kan gå fel. Där i mellan så fick man hänga med på livet som "läkare utan gränser" i Afrika, och som alltid blir man illa berörd. Gå och se den....tycker jag=)
Jag somnade sött på mammas soffa i Alingsås..
Söndag! Hälsade på mormor och Theo i Lövekulle och myste lite=) Fick en guidebok om Thailands alla öar=) Perfekt! Har hunnit drömma mig bort lite... inte långt kvar nu=) Fikade med Christer och Alexandra och myste runt i stan. Mötte upp mamma och såg på Tomteparaden=) Det snöade och var jättemysigt, helt vitt överallt och massa ljus, lampor och tomtar! Efter det begav jag mig till Simon och Emelie och klippte lite och blev bjuden på Vegetarisk lasagne..=)
Nu har jag tyvärr inte tid att skriva mer... ska snart ut på stan på en mysig fika med massa goa tjejer=)
Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0