Lite otur har jag allt...

Igår firade vi mamma som fyller 41 år i morgon=)=) Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis=)=)
Det bjöds på god buffè med laxrullar, kräftstjärtar med aioli, snittar med räkor, kycklingspätt med chilisås, kex, bireost och vindruvor. Efter det en god Chokladkaka =) Allt detta goda plus en maaassa vin=)
Martin Ljungströmmer spelade gitarr under kvällen=) Grymt!! Även Rasmus (10 år) körde några låtar=) Efter det blev det en sväng på Mangiamo och sen vidare till Göteborg. David, Gabbi och jag drog vidare till Lilla London och efter det (03.15) hamnade vi på Park Lane....... där min plånbok blev stulen=(=( Jobbigt med alla kort som måste spärras, min legitimation plus en check som jag hade i ett fack i plånboken. Fanfanfan! Skaffar man säg inte problem så får man det ändå. Men försöker släppa detta.. det har ju redan hänt och kan inte göra något åt det ändå och jag tjänar ju faktiskt ingenting på att gå och ha ångest. Ska försöka!!
Har precis ätit massa pepparkakor med mögelost.....IGEN!! Men det är ju så himla gott!
Nu ska jag hoppa in i duschen och städa lite innan David och Erik kommer hit.. dom ska laga maten här i kväll.. Erik är kock...=)=)=) Ska bli mysigt!!! En lugn kväll med trevligt sällskap. Måste kolla "Så mycket bättre" sen.. älskar det programmet.
Sökte ett väldigt roligt extrajobb igår... får se vad som händer=)
Lycka och kärlek till er! Kram
PS Tack min underbara mamma för kalaset igår=) Bilder kommer snart... Gabbi har dom på sin Iphone!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0