Fryser under duntäcket... hoppas jag inte har feber=(

Om ni är nyfikna på vilka bloggar jag läser så lägger jag upp lite namn här. Klicka bara på namnen så länkas ni över direkt till bloggarna=)

 

TYRA SJÖSTEDT

KENZA ZOUITEN

KATRIN ZYTOMIERSKA

VICTORIA MOLIN

JACKIEANDI

MICHAELA FORNI

SIBEL REDZEP

PER-ROBIN

BLOGGARNA PÅ TV6

MLIK


Här är några utav dom=) Läser inte alltid dagligen, men håller mig uppdaterad. Jag har alltid varit så nyfiken på hur andra människor lever, därför gillar jag att läsa bloggar där man får dyka in i andra människors liv. KUL, tycker jag.


Kommentarer
Postat av: papi

Du glömde handeltva, såg att du gillade bilderna!

2010-12-03 @ 17:30:48
URL: http://handeltva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0