Film

Hej och hallå! Igår så var vi ett gött gäng på biljardpalatset... hälsade på Gabbi, spelade biljard och kollade fotboll=)
(jag satt med ryggen emot hehe)
Jag meganöjd för jag satte två kulor samtidigt.... ren tur=)
Den snyggaste jag vet...!
Silka snyggingar...=) synd bara att jag var med på bilden haha.
Mycket trevlig kväll!
Idag har jag varit på möte, tränat, pluggat, solat, handlat och inte så mycket mer. Lagade jättegod fisk med dillsås och kokt potatis...broccoli och citron. NICE! Nu ska jag och Dave (han står och diskar moahahah) kolla film=)
Imån bitt blir det upp å träna igen... 08.00=) Snart bikinidax ju.... om det bara kunde hända något.. ser ingen skillnad på min kropp (typ)...boring.
Jaja får bli lite mer vettigt inlägg imorgon.. Kvälls-natti-KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0