Ett litet kortis inlägg

Idag har jag myst runt i Alingsås med Victoria och Nelli. Fikat och ätit Japansk mat!=) Efter det åkte jag med min syster och kollade på hennes och Johans fina hus som dom nyss har köpt=)=) Hon fick även en ny frisyr... det blev SKITSNYGGT=) I morgon firar Kamilla och Johan 10år tillsammans, GRATTIS<3<3<3<3
Tog tåget vid 20-tiden och möttes upp av David och hans bror... resten av kvällen fram till nu har vi myst hemma hos Davids bror och Fru och lilla Amelie, dom är så himla gulliga=)=) Fick låna deras Backpacker-ryggsäckar när vi ska åka till Thailand..så snällt!!
Är megatrött så blir ett kort inlägg och inga bilder blir det heller för hade ingen kamera med mig idag. I morgonbitti ska vi vaccinera oss mot hepatit A + B... måste bara ringa till min läkare och kolla läget först, om vaccinet går ihop med mina mediciner. Det är inte säkert=( Hoppas!
Nu ska vi kolla bröderna Grimm... man får låna med sig filmer gratis hem från Sportlife där vi tränar, grymt eller hur?? Så bra eftersom jag älskar att kolla på film.. speciellt den här årstiden!
Kram och hej från mig

Kommentarer
Postat av: Victoria

Supermysigt att vara med dig! :) Får ta och träffas snart igen tycker jag! Vad gör du i veckan? Christer är borta tills fredagkväll så jag och Nelli är all alone. Skulle uppskatta ditt sällskap!! Kramar

2010-11-08 @ 12:35:53
URL: http://birtles.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0