Vad tänker ni på när ni är ensamma?

 

Saker som jag sitter och funderar på just nu...

* Undra om Katrin Zytomierska har fött barn än, sist jag läste hennes blogg (igår) så hade hon öppnat sig.

* Ska jag göra något mer idag , eller ska jag bara vara hemma i mitt trygga hem där jag slipper träffa folk?

*Hur kan jag känna så när jag vet att jag älskar att träffa folk.

* Vad gör alla andra en kväll som denna?

* Vi här uppe på taket har tydligen vinprovning just nu, det har jag inte märkt;)

* Mina fina rosor jag fick av Sophie och Julia ser inte ut att må så bra, dom är nog döda:(

 

Jag förstår om ni är avundsjuka på mitt sjukskrivna liv, det är verkligen händelserikt må jag säga..

 

Nä men har faktist haft en rätt bra dag idag. I förmiddags kom Annelinn och hälsade på och vi tog en fika på stan (chailatte) =) Sen var jag på salongen och hälsade på och lunchade med Markus. Saknar min älskade arbetsplats! Sen har ju min buddy varit här som ni såg tidigare, inte fy skam!! Höll på att glömma att mormor kom hit med räkor och jordgubbar till mig också, inte undra på att man vuxit upp och blivit en riktig gourmettjej! JA, det är därför jag posar med en jordgubbe så snyggt på bilden idag. Jordgubbarna var helt underbara, söta och goda.

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0