Ni behöver inte bli rädda, det är bara en fas;)

Tankar hit och tankar dit. Alltså det finns så mycket jag skulle kunna skriva om. Men så känner man så här, den kanske blir ledsen om jag skriver om det, eller så bli det för pinsamt eller blablablabla.... man kan ju i stort sett inte skriva om någonting.  Allt som är viktigt i mitt liv, det kan jag inte skriva om ändå. TYP. Jag kan bara skriva att igår var jag på stan och fika. "jag har ont" "jag är trött" "i förr går var jag på palladium" " jag ska åka till Göteborg" Kul.

 

Men nu ska jag skriva om en sjukt oviktig sak som jag kom och tänka på nu med mitt monster humör.. Jag och David åkte förbi en handskriven skylt på gatan igår (självklart blev jag sur för att skylten var handskriven) och började tjata om att folk som har handskrivna skyltar utan för sina butiker eller ännu värre i sina skylltfönster är helt dumma i huvudet. Detta la jag energi på och var tvungen att förklara för David hur billigt det var att gå och trycka upp en liten fin mini skylt med typ "DROP IN 50KR KLIPPNING" "FÄRSK RUTTEN FISK 198KR/KG" "REA 50% PÅ HELA VÅRAT FULA SORTIMENT" "THAI TAKEAWAY, HUNDKÖTT M.M", om dom inte har råd med att trycka upp skiten (hehe) så kan dom väl iallafall skriva rakt på pappret och inte helt snett, stava rätt och försöka göra sina skyltar snygga. HUR svårt kan det bli?????

 

Börjar förstå vad som menas med att känna sig ostabil. Nu ska jag lyssna på Laleh. Högt.

 

 

LATEEEEEEEEER

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0